7 stycznia 2025 r. wystartowała nowa kampania reklamowa BIK, która utrwala przekonanie, że bycie w BIK to coś pozytywnego. To sposób na potwierdzenie swojej wiarygodności w wielu sytuacjach życiowych.
W nowym spocie reklamowym BIK wychodzi poza kontekst kredytowy. W scenariuszu zestawione są dwa kontrastowe charaktery, typy osobowości. Łączy je Raport BIK, dzięki któremu nie jesteśmy anonimowi i możemy wykorzystać go w różnych sytuacjach. Przekaz BIK opiera się na założeniu, że rzetelność jest cechą człowieka, którą szczególnie doceniamy.
Spot reklamowy przypomina, że BIK jest bez wyjątku dla każdego, dla wszystkich dorosłych Polaków, czyli dla około 31 milionów osób.
Nowy spot reklamowy BIK można oglądać od 7 stycznia do 23 lutego 2025 r. w telewizji na antenach TVP1, TVP2, Polsat, TVN i w kanałach tematycznych. Kampania prowadzona jest również w serwisach VoD, YouTube oraz na wybranych portalach internetowych.
Kreację przygotowała agencja Heart&Brain, która również odpowiada za produkcję spotów telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, w tym za cześć digital - Performics.
Spot reklamowy można obejrzeć TUTAJ